Όχι – Δεν απαιτείται νέα κάρτα οδηγού.
Και οι δύο γενιές καρτών οδηγού (G1 και G2) είναι συμβατές με το νέο ταχογράφο DTCO 4.0 και τις παλαιότερες εκδόσεις
Βαθμονόμηση Smart ταχογράφου
Οι νέοι “έξυπνοι” ταχογράφοι έχουν ήδη τοποθετηθεί στα νέα οχήματα! Ο νέος ταχογράφος DTCO 4.0 είναι ένα εντελώς νέο πρότυπο στο χώρο των ταχογράφων, το οποίο απαιτεί κατάλληλα διαγνωστικά εργαλεία για την πλήρη εξυπηρέτηση και συμμόρφωση με τους ισχύοντες νομικούς κανονισμούς.
Ο κανονισμός (ΕΕ) αριθ. 165/2014 εισάγει την απαίτηση για μια τυποποιημένη διασύνδεση DSRC για τη βελτίωση της σχέσης κόστους-αποτελεσματικότητας των αξιολογήσεων οδικής κυκλοφορίας. Μετά από κατάλληλη πιστοποίηση, τα δεδομένα του οχήματος, τα δεδομένα βαθμονόμησης και οι πληροφορίες σχετικά με πιθανές παραβιάσεις και δυσλειτουργίες ασφαλείας μεταδίδονται ασύρματα στις συσκευές που παρέχονται στις αρχές ελέγχου. Αυτά τα στοιχεία θα βοηθούν τις αρχές να έχουν πλήρη εικόνα του οχήματος που κινείται και να μπορούν σταματήσουν με βεβαιότητα τα άτομα που είναι ύποπτα για παραβάσεις.
Αυτό το νέο χαρακτηριστικό έχει σημαντικό πλεονέκτημα για τις εταιρείες οδικών μεταφορών και τους οδηγούς που λειτουργούν σύμφωνα με τους κανόνες. Μπορούν να αναμένουν επιθεωρήσεις και λιγότερες πιθανότητες να τους σταματήσουν οι αστυνομικοί για οδικούς ελέγχους.
Τα δεδομένα θα μεταδίδονται από το DTCO 4.0 μέσω μιας μικρής κεραίας που είναι εγκατεστημένη στο παρμπρίζ. Από αυτή την άποψη, η Continental έχει βελτιστοποιήσει την τεχνολογική πτυχή, ενσωματώνοντας τη νοημοσύνη για τη λειτουργικότητα DSRC στον ίδιο τον ταχογράφο παρά στην κεραία.
Στη συνέχεια, μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα δεδομένα γεωγραφικής περιοχής για τη στήριξη λύσεων διαχείρισης στόλου. Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι ο ευφυής ταχογράφος κατά τη στιγμή της εισαγωγής του θα είναι σε θέση να διεξάγει διεργασίες για την αξιολόγηση των δεδομένων θέσης με τα δορυφορικά συστήματα πλοήγησης GPS (Ηνωμένες Πολιτείες) και Glonass (Ρωσία), καθώς και με το Ευρωπαϊκό Σύστημα δορυφορικής πλοήγησης Galileo, που βρίσκεται υπό κατασκευή.
Όχι – Δεν απαιτείται νέα κάρτα οδηγού.
Και οι δύο γενιές καρτών οδηγού (G1 και G2) είναι συμβατές με το νέο ταχογράφο DTCO 4.0 και τις παλαιότερες εκδόσεις
Το νέο hardware των έξυπνων ταχογράφων χρησιμοποιεί νέα τεχνολογία κρυπτογράφησης, απαιτώντας ένα καινούργιο κλειδί Download DLK Pro S ή μπορείτε να ενημερώσετε το υπάρχον εργαλείο λήψης DLK Pro με μια κάρτα άδειας χρήσης και μια ενημερωμένη έκδοση.
Και τα δύο κλειδιά μπορούν να διαβάσουν τόσο τους νέους όσο και τους παλιούς ταχογράφους.
Ναι! Ο κωδικός χώρας πρέπει να επιβεβαιωθεί, διαφορετικά πρόκειται για παράβαση.
Οι επιθεωρήσεις του ταχογράφου εξακολουθούν να απαιτούνται κάθε 2 χρόνια.
Ο χρόνος που απαιτείται για την επιθεώρηση εξαρτάται από το όχημα, καθώς τα εξαρτήματα που δοκιμάζονται είναι διαφορετικά ανάλογα με το μοντέλο. Πάνω απ ‘όλα, αυτό αφορά την πρόσβαση στον αισθητήρα.
Όχι. Η απομακρυσμένη ανάγνωση είναι μόνο για τη γρήγορη ανίχνευση παραβιάσεων ασφαλείας. Οι παραβάσεις κατά την κυκλοφορία του οχήματος εξακολουθούν να καθορίζονται μόνο με άμεσο προσωπικό έλεγχο από τις αρχές.
Ναι! Κάθε οδηγός πρέπει να εκπαιδευτεί πριν από τη λειτουργία των νέων έξυπνων ταχογράφων. Αυτό αναφέρεται στο άρθρο 33 του κανονισμού της ΕΕ. Αυτό είναι ευθύνη του εργοδότη.
Ναι! Αυτή η ρύθμιση θα γίνεται και πάλι χειροκίνητα.
Όχι! Με δεδομένο ότι γίνεται έλεγχος σε κινούμενα οχήματα, ελέγχονται και ακινητοποιούνται μόνο αυτά με παραβιάσεις ασφαλείας. Όλα τα υπόλοιπα οχήματα συνεχίζουν την ομαλή κυκλοφορία τους χωρίς κανένα περαιτέρω έλεγχο!